Убиство Мозговоја: Срамно служење водећих „српских“ медија америчко-укропској пропаганди

rss

Да, Дмитриј Стешин је у праву: „Ситуација превише личи на сценарио за Њемцова.“ Јер:

Украјинске власти оцениле су да је смрт једног од лидера проруских побуњеника у суботу у Доњецку повезана са интерним обрачуном сепаратиста на истоку Украјине. Истовремено, побуњеници оптужују власти у Кијеву за то убиство…;

– што је „вест“ коју су ИСТОВРЕМЕНО објавили Радио Слободна Европа (с чијег сајта смо преузели горњи цитат), и Блиц, Б92 и, од нашег новца, РТС:

1. Радио Слободна Европа: Kijev: Ubistvo proruskog lidera interni obračun separatista (објављено у 16:47)
2. Б92: UKR: „Fantoma“ ubili pobunjenici – B92.net ( објављено у 16:47)
3. Блиц: Blic Online | Kijev: Ubistvo Alekseja Mozgovoja interni obračun pobunjenika (16:42)
4. РТС: РТС :: Кијев: Убиство Мозговоја интерни обрачун (16:52)

(Време објављивања је наведено према читачу вести (РСС) који вести из различитих извора освежава у различитим – али невеликим – интервалима, у овом случају, сваких 10 до 30 минута.)

Приметићете и да је „Дух“ (Призрак) прекрштен у „Фантома“. Преименовање Мозговојевљевог батаљона, наравно, има за циљ да додатно отуђи читаоца од команданта и припадника… Али то је већ мајсторија, насели су и уредничко-администраторски ентитети неких уистину српских медија.

Да човек разуме укропе и америчку олош, па и медијске преститутке у власништву исте структуре која им свима командује, али да се од наших пара највећа медијска (и културна) институција српског народ бави истим послом – неопростиво је. Плаћате ли претплату за РТС?

Александар Јовановић, филмски и ТВ продуцент
Ћирилизовано

Напиши коментар